Президент США Джо Байден оголосив червень "місяцем дії" щодо прискорення темпів вакцинації населення від коронавірусу. В рамках кампанії з мотивації людей робити щеплення пропонуватимуть навіть квитки на спортивні заходи та безкоштовне пиво.
Про це повідомляє AP.
"Місяць дії", за задумом президента США, має суттєво збільшити кількість вакцинованих до канікул 4 липня (День незалежності США) і, відповідно, сприяти зняттю карантинних обмежень. Згідно з планом, до Дня незалежності США має бути вакциновано принаймні однією дозою 70% дорослих.
"Чим більше людей ми вакцинуємось, тим більший успіх ми отримаємо в боротьбі з цим вірусом", - сказав Байден. Він вважає, що з більшою кількістю щеплень Америка незабаром переживе "літо свободи, літо радості, літо тусовок і святкувань. Всеамериканське літо".
Адміністрація Байдена розглядає червень як "критичний місяць на нашому шляху до нормального життя", - сказала Кортні Роу, директор з питань стратегічних комунікацій та взаємодії команди реагування на COVID-19 Білого дому.
Серед мотиваційних заходів - рекламна роздача пива американцям 21+, оголошена в середу компанією з виробництва пива Anheuser-Busch.
"Зробіть укол і випийте пива", - сказав Байден, рекламуючи акцію, хоча сам він утримується від вживання алкоголю.
"У всьому світі люди відчайдушно хочуть зробити щеплення, яв той час, як кожен американець може отримати його у своїй сусідній аптеці", - сказав Байден.
"Стимули можуть працювати, і я вважаю важливим зосередження Білого дому на тому, щоб зробити вакцинацію простим і зручним вибором. Саме на вершині американської винятковості нам доводиться благати людей отримати рятувальну вакцину, коли медичні працівники та вразливі люди у всьому світі вмирають, бо не можуть отримати до неї доступ ", - сказала доктор Леана Вен, професор з охорони здоров’я в університеті Джорджа Вашингтона і колишній уповноважений з охорони здоров’я в Балтиморі.
На сьогодні 62,9% дорослого населення США отримали принаймні одну дозу вакцини проти COVID-19, а 133,9 мільйона повністю вакциновані. Рівень нових щеплень сповільнився до середнього рівня 555 000 на день, у порівнянні з понад 800 000, коли були оголошені заохочення, подібні до лотерей.
Нагадаємо, у травні в Польщі запустили лотерею з призами у розмірі до 1 мільйона злотих (273 000 доларів США). Такий крок покликаний заохотити людей робити щеплення проти COVID-19.